Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

  • Aktuality
  • Hlášení havárií na inženýrských sítích
Aktualita

Hlášení havárií na inženýrských sítích

Vážení spoluobčané,

s ohledem na Vaše časté dotazy kam volat když ...? (nesvítí lampa veřejného osvětlení, neteče voda nebo "nejde" elektřina) jsme si dovolili sepsat seznam nejdůležitějších telefonních čísel s instrukcemi, které jednotlivým správcům dané sítě ulehčí identifikaci problému a jeho následné odstranění.

P21_prapor_aktuality.png

Havárie veřejného osvětlení – 800 101 109
V hlášení je nutné uvést:
• co, kdy a kde se stalo
• popř. číslo stožáru veřejného osvětlení
• uveďte své jméno a příjmení a číslo telefonu, ze kterého voláte

Havárie dodávek vody a kanalizace – 840 111 112
V hlášení je nutné uvést:
• co, kdy a kde se stalo
• uveďte své jméno a příjmení a číslo telefonu, ze kterého voláte
Vezměte prosím na vědomí, že pracovníci distribuce odstraňují pouze poruchy v sítích distributora. Poruchy ve vnitřní instalaci řeší soukromé instalatérské firmy.

Havárie dodávek plynu – 1239
V hlášení je nutné uvést:
• co, kdy a kde se stalo
• uveďte své jméno a příjmení a číslo telefonu, ze kterého voláte
Vezměte prosím na vědomí, že pracovníci distribuce odstraňují pouze poruchy v sítích distributora. Poruchy ve vnitřní instalaci řeší soukromé instalatérské firmy.

Havárie dodávek elektřiny – 1236
V hlášení je nutné uvést:
• co, kdy a kde se stalo
• uveďte své jméno a příjmení a číslo telefonu, ze kterého voláte
Co byste měli vědět, než zavoláte na poruchovou linku?
Odstraňování poruchy velmi ulehčí, jestliže se sami pokusíte najít místo závady. Nemáte-li nablízku odborníka, můžete využít náš stručný návod. Vezměte prosím na vědomí, že pracovníci distribuce odstraňují pouze poruchy v sítích distributora. Poruchy ve vnitřní instalaci řeší soukromé elektroinstalační firmy.
Zkontrolujte prosím:
• stav hlavního jističe před elektroměrem, případně zda je v pořádku jištění jednotlivých obvodů v bytě
• zda máte funkční elektroměr. Máte-li k digitální elektroměr, na displeji musí být zobrazena digitální čísla
• zda nemá stejnou poruchu i sousední byt, případně sousední objekt.
Je-li zřejmé, že se jedná o rozsáhlejší výpadek sítě, doporučujeme Vám kontaktovat poruchovou linku až po 20 až 30 minutách. Po této době budeme schopni o dané poruše poskytnout více informací.

Havárie dodávek tepla – 266 751 111
V hlášení je nutné uvést:
• co, kdy a kde se stalo
• uveďte své jméno a příjmení a číslo telefonu, ze kterého voláte
Vezměte prosím na vědomí, že pracovníci distribuce odstraňují pouze poruchy v sítích distributora. Poruchy ve vnitřní instalaci řeší soukromé instalatérské firmy.

Související témata: Infrastruktura


Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Slánský Jakub
Odbor majetku a investic
Published

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Služby městské části od A do Z

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz