Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

  • Životní situace
  • Uložení inženýrských sítí do pozemků ve svěřené správě MČ Praha 21

Životní situace

Uložení inženýrských sítí do pozemků ve svěřené správě MČ Praha 21

01. Identifikační kód
02. Kód
03. Pojmenování (název) životní situace
Uložení inženýrských sítí do pozemků ve svěřené správě MČ Praha 21
04. Základní informace k životní situaci

V případě, že budete potřebovat při zasíťování vašeho pozemku uložit část přípojky či řadu do pozemků ve vlastnictví Hlavního města Prahy, které jsou ve svěřené správě Městské části Praha 21, budete potřebovat uzavřít Smlouvu o umístění inženýrských sítí (případně o věcném břemenu).

05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Smlouvu o uložení inženýrských sítí do pozemků ve vlastnictví Hlavního města Prahy, které jsou ve svěřené správě MČ Praha 21, je s vámi na základě Statutu hl. m. Prahy oprávněna uzavřít Městká část Praha 21.

06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Vlastník (vlastníci) vyplní Žádost o uzavření smlouvy o umístění inženýrských sítí.  Formulář žádosti ke stažení níže nebo lze obdržet na Odboru majteku a investic ÚMČ Praha 21.

07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o uzavření smlouvy o umístění inženýrských sítí na Odbor majetku a investic ÚMČ Praha 21.

08. Na které instituci životní situaci řešit

Úřad Městské části Praha 21, odbor majetku a investic

09. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Potřebujete: osobní doklady, vyplněnou žádost, nákres umístění inženýrských sítí v měřitku 1:1 000. V případě zastupování nutno doložit plnou moc k zastupování.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

 Umístění inženýrských sítí do pozemků svěřených do správy MČ Praha 21 je úplatné. Jednorázová náhrada je dána usnesením RMČ č. 225 ze dne 28.3.2007 a činí za bm řadu 2 000,- Kč a za bm přípojky 300,- Kč za každý započatý metr. K tomuto poplatku bude připočítána příslušná daň z přidané hodnoty.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
16. Elektronická služba, kterou lze využít
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
21. Nejčastější dotazy
22. Další informace
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
Odbor majetku a investic
26. Kontaktní osoba
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
29. březen 2011
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. březen 2011
29. Datum konce platnosti popisu
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz