Kancelář tajemníka
Organizační členění odboru:
Náplň činnosti:
- Kancelář tajemníka sdružuje všechny činnosti, které nejsou součástí některého z odborů či oddělení.
- Krizové řízení vypracovává na základě pokynů krizového štábu MHMP krizový plán všech možných nebezpečných situací v celé MČ Praha 21. Krizový štáb svolává a řídí starosta MČ Praha 21.
Podatelna:
• přijímá, eviduje, třídí a odesílá poštu elektronickou cestou prostřednictvím elektronické spisové služby
• zajišťuje vyzvedávání a odvoz pošty
• provádí evidenci přijaté pošty přes e-spis, její rozdělení na jednotlivé odbory
• přijímá a přeposílá e-mailovou poštu a datové zprávy
• zpracovává odeslanou pošty na frankovacím stroji pro ÚMČ, sleduje výši kreditu, jeho doplňování a údržba frankovacího stroje, vyplňuje formulářů pro zajišťování bonusu pro frankovací stroje
• vyzvedávání a evidence přijaté a odeslané pošty z MHMP
• poskytování kopírovacích služeb pro občany, vyúčtování a vedení pokladní knihy
• provádí výdej Újezdského Zpravodaje
• poskytuje informace občanům
• zajišťuje přepojovaní telefonických hovorů a poskytování informací po telefonu
• provádí prodej vstupenek na vybrané kulturní akce
• vede Kalendárium
• provádí vidimaci listin
• provádí legalizaci listin
Oddělení přestupků:
Projednává přestupky, které jsou svěřeny městské části zákonem nebo Statutem hl. m. Prahy. Jedná se zejména o přestupky uvedené níže v příloze.
náplň činnosti oddělení přestupků k 1.7.2024.pdf
Poslední změna: 07. 10. 2024, 13:57:43, velikost: 109.79 KBSouvisející témata: Úřad městské části
Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Majerová Alena