Kancelář tajemníka
Organizační členění odboru:
- Jiří Hardt
pověřen výkonem činností tajemníka
- Ing. Alena Majerová
vedoucí odboru kanceláře tajemníka
- Ing. Monika Svobodová
referent - interní audit
- JUDr. Michaela Baranová
právník
- Vladimíra Kazdová
referent - mzdová účetní
- Zuzana Fraňková
referent - podatelna
- Luboš Hnízdil
referent - podatelna
- Luboš Dopita
administrativní a spisový pracovník
- Ing. Alena Majerová
referent krizového řízení
Náplň činnosti:
- Kancelář tajemníka sdružuje všechny činnosti, které nejsou součástí některého z odborů či oddělení.
- Krizové řízení vypracovává na základě pokynů krizového štábu MHMP krizový plán všech možných nebezpečných situací v celé MČ Praha 21. Krizový štáb svolává a řídí starosta MČ Praha 21.
Podatelna:
• přijímá, eviduje, třídí a odesílá poštu elektronickou cestou prostřednictvím elektronické spisové služby
• zajišťuje vyzvedávání a odvoz pošty
• provádí evidenci přijaté pošty přes e-spis, její rozdělení na jednotlivé odbory
• přijímá a přeposílá e-mailovou poštu a datové zprávy
• zpracovává odeslanou pošty na frankovacím stroji pro ÚMČ, sleduje výši kreditu, jeho doplňování a údržba frankovacího stroje, vyplňuje formulářů pro zajišťování bonusu pro frankovací stroje
• vyzvedávání a evidence přijaté a odeslané pošty z MHMP
• poskytování kopírovacích služeb pro občany, vyúčtování a vedení pokladní knihy
• provádí výdej Újezdského Zpravodaje
• poskytuje informace občanům
• zajišťuje přepojovaní telefonických hovorů a poskytování informací po telefonu
• provádí prodej vstupenek na vybrané kulturní akce
• vede Kalendárium
• provádí vidimaci listin
• provádí legalizaci listin
Související témata: Úřad městské části
Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Majerová Alena