Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Zprávy z rady

Informace ze zasedání rady - červenec, srpen 2025

JEDNÁNÍ RADY 25. 6. 2025

OPRAVA WC NA MULTIFUNKČNÍM HŘIŠTI

Rada schválila výsledek výběrového řízení a uzavření smlouvy na realizaci veřejné zakázky „Oprava veřejných WC na Multifunkčním sportovišti Čentická 2442“ a výběr společnosti MOZAIK, spol. s r.o., která podala nejvýhodnější nabídku. Hodnota zakázky je 1,8 mil. Kč a konečné provedení bude v „antivandalské“ variantě a přístup na WC bude pouze přes školní čip či platební kartu.

DAR OD FILMAŘŮ

Rada schválila darovací smlouvu se spol. Stillking Features s.r.o. Společnost daruje MČ 50 tisíc Kč za natáčení seriálu v katastru Prahy 21. Získané prostředky budou použity na financování kulturních akcí v naší městské části.

ŠETŘIČE VODY

Rada schválila záměr instalace šetřičů na vybrané vodovodní baterie a WC ve všech mateřských školách, v budovách ZŠ a v budově úřadu MČ od spol. Eco Water Saving s.r.o. Celkové náklady na šetřiče činí 184 tisíc Kč, úspora vody, ale i nákladů na její ohřev, dosahuje 30-60 % proti běžné spotřebě.

JEDNÁNÍ RADY 8. 7. 2025

PARTICIPATIVNÍ ROZPOČET 2025

Rada vzala na vědomí informaci o výsledcích hlasování participativního rozpočtu „Měníme Újezd 2025“ a schválila zahájení kroků k realizaci projektů „Level Plac a oddělovací pásu Levelu“, „Opičí město – lanové hřiště pro děti“, „Molo na Blatovském rybníku“ a „Lampy – skatepark, multifunkční sportoviště, Čentická ulice“. Děkujeme všem navrhovatelům i hlasujícím.

DAR PRO SMOLÍK UNPLUGGED FESTIVAL

Rada schválila poskytnutí daru 5 tisíc Kč na podporu hudebního Smolík Unplugged Festivalu, kde vystoupili místní hudebníci.

UMÍSŤOVACÍ STUDIE – PARK DRUHANICKÁ

Rada schválila objednávku u společnosti Sportovní projekty s.r.o. na zpracování umisťovací studie pro „Volnočasový park Druhanická“ za celkovou částku 226 tisíc Kč. Studie bude zahrnovat návrh uspořádání a základního řešení jednotlivých zón parku. Jde o podklad pro projednání s veřejností a další rozvoj daného území.

REKONSTRUKCE KANCELÁŘÍ ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ

Rada schválila výsledek výběrového řízení na rekonstrukci kanceláří odboru sociálních věcí se spol. MOZAIK, spol. s r.o. za částku 774 tis. Kč. Aktuální stav kanceláří odboru je nevyhovující a rekonstrukce a vytvoření příjemnějšího pracovního prostředí jsou více než nutné.

PETICE – KOMUNIKACE K PPB

Rada vzala na vědomí petici občanů s názvem „Petice za vybudování nové komunikace pro zajištění výstavby a budoucího provozu PPB“, týkající se budoucího dopravního napojení případné výstavby Podnikatelského parku na Blatově (PPB).

JEDNÁNÍ RADY 22. 7. 2025

PARKING U NÁDRAŽÍ – SMLOUVY

Rada schválila návrhy smluv o povolení provedení vynucené překládky podzemního vedení komunikační sítě mezi MČ Praha 21 a Správou železnic, státní organizací, o realizaci překládky sítě elektronických komunikací se společností ČD - Telematika a.s., a o připojení nového odběrného místa se společností PREdistribuce, a.s. Realizace úkonů, jež jsou předmětem smlouvy, je nutným předpokladem výstavby parkoviště u nádraží.


Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Hazdra Michal
Published

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz